fredag 19. september 2014

Hvordan få ‘looken’: LANGT HÅR

Å få langt hår til å se og føles på sitt beste kan være en utfordring! Heldigvis deler våre kunder og kollegaer i Lush til stadighet erfaringer om deres favorittprodukter og daglige rutiner. En av disse er Colleen som forteller oss hvordan hun får sitt lange hår til å se vakkert ut hver eneste dag.


Favoritt LUSH hårprodukt du ikke kan leve uten:
R&B

Hvordan beskriver du ditt hår:
Jeg vil si håret mitt er medium til langt i lengde, med krøllete tekstur og middels tykkelse.

Fortell oss om din hårrutine:
Helt ærlig, så bruker jeg å varmebehandle håret mitt en del. Jeg har dårlig samvittighet for det og skulle ønske jeg slapp det, men det passer min hårstil og mitt behov. Normalt starter jeg med vått hår fra dusjen og arbeider inn en liten mengde R&B. Ikke mye siden bare litt av dette rekker langt…og jeg har funnet ut at ved å tilføre det i vått hår vil det rekke enda lenger. Så blåsetørker jeg det rett de fleste dagene og temmer hårstråene med Dirty Hair Styling (som jeg stjeler fra kjærestens stæsj!) På dager hvor jeg ønsker at krøllene mine virkelig skal vises fram, sprayer jeg Sea Spray Hair Mist over det hele før jeg går ut døren. 


Hvor lang tid bruker du på din daglige rutine?
Med vaskingen, føningen og stylingen tar det tilsammen 30-40 minutter! Jeg vil definitivt si at mine lange lokker er godt vedlikeholdt.

Hvilke LUSH-produkter bruker du og hvorfor?
Shampoo: Curly Wurly! Jeg elsker kokosnøtten fordi den gjør håret mitt merkbart mykt.


Styling: R&B hele veien! Den gjør at håret mitt føles utrolig hydrert og kondisjonert gjennom hele dagen – og den etterlater en deilig duft også.

Har du en hemmelig fascinasjon for noens hår? Oi, hjelpe meg! Hmmm... Kate Middleton, Rachel Bilson og Anne Hathaway i hennes krøllete dager – disse damene har nydelige lokker!

Takk for at du delte din erfaring med oss Colleen!

Om ditt hår er langt, kort eller krøllete, vi vet at alle hoder har forskjellig behov. Vet du ikke hvor du skal starte? Spør oss om hjelp! Vi elsker å snakke om hår og vi kan hjelpe deg med å starte opp med din helt egen LUSH-rutine! Finn en butikk nær deg og spør våre flinke medarbeidere eller kontakt oss på: sporsmal@lushnorge.no  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar